GŁOWICE ALUMINIOWE SMALL BLOCK 289/302/351W

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 1-281-002-01
  • Dostępność: Jest Jest  (1 szt.)
  • szt.
  • Cena netto: 5 934,96 zł 7 300,00 zł

Para głowic aluminiowych 289 302 351w

Ford SB 289 302 351 Windsor 190cc 62cc Hydraulic FT DNA Zmontowane głowice 

Głowice Flat Tapped

Jedną z najlepszych modernizacji silnika Small Block Ford jest wymiana głowicy żeliwnej na wydajniejszą i lżejszą głowicę aluminiową.  Oferujemy głowice cylindrów Small Block Ford do szerokiego zakresu zastosowań pojemnościowych. Wraz ze wzrostem popularności silników o większej pojemności konieczny jest większy przepływ powietrza. Jeśli chcesz zbudować silnik o mocy 400–700 koni mechanicznych, powinieneś rozważyć aluminiowe głowice cylindrów Speedmaster. Podobnie jak w przypadku pozostałych naszych wydajnych głowic, stosujemy nasz proces odlewania ciśnieniowego grawitacyjnego. Ten proces odlewania tworzy o wiele bardziej jednolitą i wytrzymałą głowicę cylindra. Oferują one również mniejszy przekrój poprzeczny, aby zwiększyć prędkość powietrza dolotowego, co przekłada się na lepszą sterowność, moc i oszczędność. Mamy je dostępne jako odlewy do łagodnych zastosowań ulicznych oraz w pełni obrabiane CNC dla poważnych entuzjastów. Głowice cylindrów Speedmaster CNC są obrabiane na dedykowanych 5-osiowych centrach obróbczych CNC, aby zapewnić dokładność i opłacalność. Komora spalania, otwory wydechowe i dolotowe są w pełni obrabiane CNC, aby zapewnić lepszy przepływ. Komory spalania CNC zapewniają doskonałą kontrolę nad przebiegiem płomienia i obszarem hartowania. Głowice z portami CNC eliminują błędy ludzkie i różnice między portami.

 

Max Lift: .550
Coil Bind: .740
Intake Install: 130lbs @ 1.8
Exhaust Install: 130lbs @ 1.8
Closed Sear Pressure: 110lbs
Open Seat Pressure: 300lbs

 

Combustion Chamber Volume (cc): 62 cc
CNC-Machined Combustion Chamber: No
Intake Runner Volume (cc): 190 cc
Exhaust Runner Volume (cc): n/a
CNC-Machined Intake Runner: No
CNC-Machined Exhaust Runner: No
Intake Port Shape: Rectangular
Intake Port Location: Standard
Exhaust Port Shape: Square
Exhaust Port Location: Standard
Spark Plug Style: Standard
Comp. Valve Job: No
Intake Valves Included: Yes
Intake Valve Diameter (in): 2.020 in.
Exhaust Valves Included: Yes
Exhaust Valve Diameter (in): 1.600 in.
Valve Springs Included: Yes
Maximum Valve Lift (in): 0.550 in.
Outside Diameter of Outer Spring (in): 1.450 in.
Damper Spring Included: Yes
Number of Springs Per Valve: Dual
Retainers Included: Yes
Retainer Material: Chromoly steel
Locks Included: Yes
Lock Style: 10 degree
Valve Stem Seals Included: Yes
Valve Stem Seal Style: Positive stop
Rocker Arm Studs Included: No
Rocker Arms Included: No
Rocker Arm Nuts Included: No
Guideplates Included: No
Valve Cover Mounting Style: Perimeter Bolt
Accessory Bolt Holes Drilled: Yes
Intake Valve Angle: 20 deg.
Exhaust Valve Angle: 20 deg.
Valve Guides Included: Yes
Valve Guide Material: Bronze
Valve Seats Machined: Yes
Valve Seat Machine Style: 3-angle
Valve Seat Material: Ductile iron
Steam Holes Drilled: No
Oiling Style: Through pushrod

Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie



Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.