GŁOWICE ALUMINIOWE SMALL BLOCK 289/302/351W
- Dodaj recenzję:
- Kod: 1-281-002-01
-
Dostępność:
Jest (1 szt.)
- szt.
- Cena netto: 5 934,96 zł 7 300,00 zł
Para głowic aluminiowych 289 302 351w
Ford SB 289 302 351 Windsor 190cc 62cc Hydraulic FT DNA Zmontowane głowice
Głowice Flat Tapped
Jedną z najlepszych modernizacji silnika Small Block Ford jest wymiana głowicy żeliwnej na wydajniejszą i lżejszą głowicę aluminiową. Oferujemy głowice cylindrów Small Block Ford do szerokiego zakresu zastosowań pojemnościowych. Wraz ze wzrostem popularności silników o większej pojemności konieczny jest większy przepływ powietrza. Jeśli chcesz zbudować silnik o mocy 400–700 koni mechanicznych, powinieneś rozważyć aluminiowe głowice cylindrów Speedmaster. Podobnie jak w przypadku pozostałych naszych wydajnych głowic, stosujemy nasz proces odlewania ciśnieniowego grawitacyjnego. Ten proces odlewania tworzy o wiele bardziej jednolitą i wytrzymałą głowicę cylindra. Oferują one również mniejszy przekrój poprzeczny, aby zwiększyć prędkość powietrza dolotowego, co przekłada się na lepszą sterowność, moc i oszczędność. Mamy je dostępne jako odlewy do łagodnych zastosowań ulicznych oraz w pełni obrabiane CNC dla poważnych entuzjastów. Głowice cylindrów Speedmaster CNC są obrabiane na dedykowanych 5-osiowych centrach obróbczych CNC, aby zapewnić dokładność i opłacalność. Komora spalania, otwory wydechowe i dolotowe są w pełni obrabiane CNC, aby zapewnić lepszy przepływ. Komory spalania CNC zapewniają doskonałą kontrolę nad przebiegiem płomienia i obszarem hartowania. Głowice z portami CNC eliminują błędy ludzkie i różnice między portami.
Max Lift: .550
Coil Bind: .740
Intake Install: 130lbs @ 1.8
Exhaust Install: 130lbs @ 1.8
Closed Sear Pressure: 110lbs
Open Seat Pressure: 300lbs
Combustion Chamber Volume (cc): | 62 cc |
CNC-Machined Combustion Chamber: | No |
Intake Runner Volume (cc): | 190 cc |
Exhaust Runner Volume (cc): | n/a |
CNC-Machined Intake Runner: | No |
CNC-Machined Exhaust Runner: | No |
Intake Port Shape: | Rectangular |
Intake Port Location: | Standard |
Exhaust Port Shape: | Square |
Exhaust Port Location: | Standard |
Spark Plug Style: | Standard |
Comp. Valve Job: | No |
Intake Valves Included: | Yes |
Intake Valve Diameter (in): | 2.020 in. |
Exhaust Valves Included: | Yes |
Exhaust Valve Diameter (in): | 1.600 in. |
Valve Springs Included: | Yes |
Maximum Valve Lift (in): | 0.550 in. |
Outside Diameter of Outer Spring (in): | 1.450 in. |
Damper Spring Included: | Yes |
Number of Springs Per Valve: | Dual |
Retainers Included: | Yes |
Retainer Material: | Chromoly steel |
Locks Included: | Yes |
Lock Style: | 10 degree |
Valve Stem Seals Included: | Yes |
Valve Stem Seal Style: | Positive stop |
Rocker Arm Studs Included: | No |
Rocker Arms Included: | No |
Rocker Arm Nuts Included: | No |
Guideplates Included: | No |
Valve Cover Mounting Style: | Perimeter Bolt |
Accessory Bolt Holes Drilled: | Yes |
Intake Valve Angle: | 20 deg. |
Exhaust Valve Angle: | 20 deg. |
Valve Guides Included: | Yes |
Valve Guide Material: | Bronze |
Valve Seats Machined: | Yes |
Valve Seat Machine Style: | 3-angle |
Valve Seat Material: | Ductile iron |
Steam Holes Drilled: | No |
Oiling Style: | Through pushrod |
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.